Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
Bertie, şimdiye kadarki en cüretkâr görevinde: Güney Afrika'da sığ sularda avlanan büyük beyaz köpekbalıklarını kafessiz filme alıyor.
Bertie, en cüretkâr görevi için Güney Afrika'ya gidiyor: okyanusun en ünlü ve korkulan avcılarından biri olan büyük beyaz köpekbalığıyla kafessiz dalış. Sığ sularda köpekbalıklarının foklara nasıl avlandığını filme almaya çalışan Bertie, onların hızla değişen gezegenimizdeki zorluklarını keşfediyor.