Annie ve Özel Tim'den sevgilisi gemiyle Karayipler'e romantik bir tatil yapmaya gider. Fakat, deli, öfkeli, iblis, zeki, bilgisayar dehası biri gemiye sızmış ve gemiyi havaya uçurup herkesi öldürmekte kararlıdır.
Annie (Sandra Bullock) ve polis memuru sevgilisi Alex (Jason Patric) birlikte romantik bir gemi tatili yapmaya karar verir. Fakat denize açıldıktan sonra kötü huylu bir yolcunun farklı planları olacaktır. Geminin bilgisayar sisteminin tasarımcısı John Geiger (Willem Dafoe) çalıştığı bilgisayar şirketinden kovulmuş ve dışlanmıştır, şimdi ise intikam peşindedir. St. Martin Adasında çapalı olarak duran bir petrol tankerine çarpacak şekilde geminin rotasını kilitlemiştir ve onu durdurmak Alex'in elindedir. Ama acaba gemiyi kendi klavyesinden yönetebilen bir adamı alt edebilecek midir?