Into the Woods
Bildiğinizi sandığınız sevilen peri masallarına modern bir dokunuş. Çocuk sahibi olma özlemleri, onları bir cadının lanetini tersine çevirme arayışına götüren, mütevazı bir fırıncı ve karısı hakkındaki bu masalsı müzikal hikayede, Meryl Streep rol alıyor.