Portreler: İç Dünyaya Yolculuk
Daha önce hiç uçak yolculuğu yapmamış dört kişi hayatlarının yolculuğuna çıkar. Çekimleri yedi ülkede gerçekleştirilen programda dijital sanatçı Refik Anadol, yapay zekâ teknolojisi ve nörobilimsel sensörler kullanarak yeni deneyimlerin yarattığı duyguları ve gerçek mucizeyi resmediyor. Sanat, bilim ve insan hikâyeleri, seyahat etmenin değiştirici gücünü göstermek için bir araya geliyor.