On the Edge: World Cup Ski Racing
Profesyonel Alp disiplini kayak yarışlarının perde arkasına filtresiz bir bakış. Mikaela Shiffrin (ABD), Marco Odermatt (İSV) ve Lindsey Vonn (ABD) gibi elit sporcuları, dünya çapındaki bir sezonun soluksuz temposu boyunca takip edin.
Profesyonel Alp disiplini kayak yarışlarının zirvesindeki rekabetin perde arkasına dalın. Mikaela Shiffrin, Marco Odermatt, Lindsey Vonn ve Lucas Pinheiro Braathen gibi elit sporcuları pistte ve pist dışında takip eden dizi, onların kişisel yolculuklarını ve bu sporun kültürünü gözler önüne seriyor. Küresel bir sezonun yıpratıcı temposu, antrenmanlar, seyahatler, sakatlıklar ve baskıyla dolu bu mücadelenin tek bir hedefi var: 2026 Milano Cortina Olimpiyat Oyunları.