She-Hulk: Attorney at Law
Marvel Studios'dan “She-Hulk: Attorney at Law”da, süper insan odaklı davalara bakan 30'lu yaşlardaki avukat Jennifer Walters bekâr ve karmaşık hayatının yanı sıra 2 metrelik boyu, süper güçlü ve yeşil dev görünümüyle hayatını sürdürmeye çalışmaktadır.
Jen, prestijli bir hukuk firmasında She-Hulk olarak zorlu bir müvekkili temsil etmelidir.
Wong, Mistik Sanatları izinsiz şekilde kullanmasından dolayı bir sihirbaza dava açar.
She-Hulk, “She-Hulk” isminin marka hakkı ihlali gerekçesiyle kendisine dava açıldığını öğrenir.
Jen, Blonsky'nin inziva alanını ziyaret eder, yeni arkadaşlar edinir ve She-Hulk'la bağlantı kurar.
She-Hulk, özel yapım kostümündeki bir sorundan dolayı yaralanan Leap-Frog'u temsil eder.
Jen Walters kendini hukuki bir sıkıntı içinde bulur ve hayatını toplarlamaya çalışır.