Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları
Vizyoner yönetmen Tim Burton'dan sıra dışı güçlere sahip çocuklar için gizli bir dünyaya dair çılgınca yaratıcı bir fantezi-macera geliyor.
Yönetmen Tim Burton'dan çılgınca yaratıcı bir fantezi-macera geliyor. Jake, alternatif gerçekleri ve zamanları kapsayan bir gizemi çözünce, havada uçan Emma, prokinetik Olive ve görünmez Millard da dahil olmak üzere sıra dışı güçlere sahip çocuklar için gizli bir dünya keşfeder. Ancak tehlike çok geçmeden ortaya çıkar ve çocuklar, kendileri kadar olağanüstü bir dünyayı korumak için bir araya gelmek zorundadır.