The Beauty
Uluslararası süpermodeller gizemli ve korkunç şekillerde ölmeye başlayınca iki FBI ajanı, gerçeği ortaya çıkarmak için Paris, Venedik, Roma ve New York'a gönderilir. Ancak bu görev, onları insanlığın geleceğini tehdit eden bir komployla yüz yüze getirir.
FX'in "The Beauty" dizisinde, ıluslararası süpermodeller birbiri ardına korkunç ve gizemli şekillerde can vermeye başlayınca yüksek moda dünyası karanlığa gömülür. Bu ölümlerin ardındaki sır perdesini aralamakla görevlendirilen FBI ajanları Cooper Madsen ve Jordan Bennett, soluğu Paris'te alır. Soruşturma derinleştikçe ajanlar; sıradan insanları kusursuz bir güzelliğe kavuşturan fakat aynı zamanda dehşet verici bir bedeli olan, cinsel yolla bulaşan bir virüs keşfederler. Bu iz, ajanları doğrudan "The Beauty" adlı mucizevi bir ilacı gizlice geliştiren gizemli teknoloji milyarderi Şirket'in hedefi hâline getirir. Trilyon dolarlık imparatorluğunu korumak için her şeyi yapmaya hazır olan milyarder, ölümcül tetikçisi Suikastçı'yı serbest bırakmaktan çekinmez. Salgın yayılırken çaresiz bir yabancı olan Jeremy, kaosun ortasında bir amaç arayışına girer. Ajanlar ise insanlığın geleceğini değiştirebilecek bu tehdidi durdurmak için Paris, Venedik, Roma ve New York'ta zamana karşı yarışır.