Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
Bu mini dizi, aşk hikayeleriyle tüm ülkenin dikkatini çeken John F. Kennedy Jr. ve Carolyn Bessette'in aralarındaki karşı konulmaz çekimi, fırtınalı ilişkilerini ve medyanın gözü önündeki evliliklerini konu alıyor.
FX'in mini dizisi "Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette", 20. yüzyılın en ikonik çiftlerinden birinin karşı konulmaz çekimini, fırtınalı aşkını ve herkesin gözü önündeki evliliğini mercek altına alıyor. Ryan Murphy'nin "Love Story" antolojisinin ilk parçası olan dizi, Elizabeth Beller'ın "Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy" adlı kitabından ilham alıyor. O, adeta Amerika'nın prensiydi. Bütün ülke onun çocukluktan sevilen bir bekara ve medyanın gözdesine dönüşmesini izledi. Carolyn ise kendi başına bir yıldızdı. Son derece bağımsız ve eşsiz tarzıyla Calvin Klein'da satış asistanlığından yöneticiliğe yükseldi ve markanın kurucusunun sırdaşı oldu. Aşkları tüm ülkenin gözü önünde yaşanırken şöhretin ve medyanın amansız ilgisi, onları ayırmakla tehdit etti. Dizi, özel aşkları ulusal bir takıntıya dönüşen bir çiftin karmaşık ve yürek burkan yolculuğunu anlatıyor.
Kennedy soyadı John'a ağır gelir. Carolyn, Calvin Klein'da dikkat çeker. Beklenmedik bir bağ oluşur.