Super Junior: The Last Man Standing
Eşsiz erkek grubu SUPER JUNIOR 05, artık SUPER JUNIOR ismiyle dünya çapında popüler. Bu belgesel, SUPER JUNIOR ve üyelerini sahne arkasında daha yakından tanıyor.