TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
TOMORROW X TOGETHER pandemi sonrası geri döndü ve Seul’den Kuzey Amerika’ya uzanan ilk dünya turnesine çıkmaya hazır. Grup üyeleri gergin ve heyecanlı olsalar da hayatlarının konserlerini vermek için kendi kendilerine meydan okuyorlar.
TOMORROW X TOGETHER 2019’da çıkış albümüyle ABD Billboard 200 listesine giren ilk K-Pop grubu olarak tarihe geçti ve o günden beri tüm dünyanın beğeni ve sevgisini kazanarak dördüncü kuşak K-pop’ın lideri oldu. SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN ve HUENINGKAI pandemi sonrasında geri döndü ve Seul’den Kuzey Amerika’ya uzanan ilk dünya turnelerine çıkmaya hazır. Grup üyeleri gergin ama dünyanın en büyük müzik festivali Lollapalooza da dâhil en büyük sahnelerden bazılarına çıkmaya hazırlanırken hayatlarının konserlerini vermek için kendilerine meydan okuyorlar.