Film yapımcısı Baz Luhrmann'ın fantastik Paris gece hayatında geçen bu tutkulu ve trajik aşk hikayesinde, Nicole Kidman ve Ewan McGregor başrollerde.
İdealist bir şair (Ewan McGregor), Paris'teki gece kulübü "Moulin Rouge"un karanlık, fantastik yeraltı dünyasına çekilince, kendini seks, uyuşturucu ve heyecanla dolu köhne, gösterişli bir sığınakta bulur. Film yapımcısı Baz Luhrmann bu trajik aşk hikayesinde, kendini kulübün yıldızı ve aynı zamanda şehrin en ünlü hayat kadını ile (Nicole Kidman) tutkulu bir aşkın içinde bulur.