P.T. Barnum'un tutkusu ve hayal gücünden ilham alan, eğlence dünyasının doğuşunu ve hayallerin gerçeğe dönüşmesini anlatan bu cesur ve orijinal müzikalin başrolünde Hugh Jackman var.
Başrolünde Hugh Jackman'ın olduğu, P.T. Barnum'un hayatından uyarlanan orijinal bir müzikal. Barnum, sıfırdan gelip yükselerek, kendi destansı hayal gücünü yansıtan ve dünya çapında çok beğenilen muhteşem bir gösteri olan "Dünyanın En Büyük Şovu"nu yaratan bir vizyonerdi.