Sam - A Saxon
Gerçek bir hikayeden uyarlanan ve Sam Meffire'ın Doğu Almanya'daki yükselişinin ve düşüşünün ele alındığı bu dizide, Sam kabul görmek ve adaleti sağlamak için savaşırken aynı zamanda çaresizce evi olarak görebileceği bir yer arar. Sam, önce Doğu Almanya'daki ilk siyahi polis olur, sonra medyada ünlü biri haline gelir ve sonunda Almanya'nın birleşme sürecindeki zorlu zamanlarda bir suçluya dönüşür.
Sam, oğlu doğduktan sonra Doğu Almanya'da polislik kariyeri ve ailesi arasında bir seçim yapmalıdır.
Sam'in kariyeri ailesiyle arasındaki gerginliği artırır ve duvar yıkılınca gerginlik zirveye ulaşır.
Sam bir Afro-Alman topluluğa katılır ve çok sever, ancak her şey iyi giderken saldırıya uğrarlar.
Polisten giderek daha fazla rahatsız olan Sam, bir neo-Nazi liderinin peşine düşer.
Sam şirketini suç faaliyetleriyle finanse eder, ta ki birinin sonu ölüm olana kadar.
Sam amcasına sığınmak için Kongo'ya kaçar ama sonra Dresden'de mahkemeye çıkar ve hapse girer.