Scrubs
John Dorian (kısaca J.D), mizahla trajedinin her an iç içe olduğu, gerçeküstü Sacred Heart Hastanesi'nde çalışan bir tıp uzmanıdır. Ona çalışma arkadaşları cerrah Chris Turk ve güzel ama garip Elliot eşlik eder.