Mısır Cipsi
Donald, patlamış mısır yapmak için evine girerken Chip 'n Dale'i kar küremesi için kandırır. Sonunda sincaplar onu alt eder ve Donald bir kutu patlamış mısırı karın içinden kürekle çıkarmak zorunda kalır.
Donald Duck, Chip 'n Dale'i kaldırımdaki karları kürerken görür. Onlardan habersiz, patlamış mısır yapmak için eve girerken onları evinin önündeki karı küremeleri için kandırır. Sincaplar Donald'ın hilesinin farkına varır ve Donald'ın evine girerek patlamış mısırı keşfeder ve çalar. Patlamış mısır için kavga çıkar, ancak Donald onları dumanla kaçırmaya çalışırken tüm kutu mısır patlar. Bu sefer, Donald mısırları karların içinden küremek zorunda kalır.