Kurtarma Köpeği
Pluto dondurucu kuzeyde bir kurtarma köpeğidir. Ama bebek bir fokla kavgaya tutuşunca kurtarılması gerekenin kendisi olduğu ortaya çıkar.
Kurtarma Köpeği Pluto bir fok yavrusuna rastladığında günlük devriyesine başlamak üzeredir. Oynamak isteyen fok, Pluto’nun acil durum fıçısını çalar ve Pluto kendisinin kurtarılmaya ihtiyaç duymasıyla biten bir kovalamacaya başlar.