Evde Tek Başına 3
Bir suçlu çetesi, bir oyuncak arabanın içine sakladıkları çok gizli bir bilgisayar çipini çalınca, suçiçeği geçiren ve evde tek başına olan sekiz yaşındaki Alex Pruitt'le karşı karşıya kalır.