Komedi, Suç
Dokuz yaşında olmak zor. Yılbaşını babanla, yeni kız arkadaşı Natalie'nin konağında geçirmek ise daha da zor. Her ne kadar konak, her çocuğun isteyeceği teknolojik aygıtlarla dolu olsa da.
Bu yılbaşı, Kevin yine zorluk içinde ve Natalie'nin evini soymaya çalışan Marv ve yardımcısı da öyle! Bütün ailenin seveceği bu keyifli ve eğlenceli komedide, her zamankinden daha komik ve daha yüksek teknolojili suç durdurucu sihirbazlıklara sahip olan Kevin, sonunda bu sahtekarları sonsuza kadar rafa kaldırıp, aynı zamanda anne ve babasını bir arada tutmayı başarabilir!