SELENKAY
Ailesinin işi nedeniyle sürekli seyahat eden 16 yaşındaki Sofía, istikrarlı bir hayat, okula gitmek ve arkadaş edinmek ister. Dağlarda küçük bir kasaba olan Río Vivo'ya taşındıklarında ise istediğini elde edecektir. Ta ki, sudan gelen garip bir güç, sahip olmak için çok uğraştığı normal ergen hayatını tehdit edene kadar.
Ailesinin işi nedeniyle sürekli seyahat eden 16 yaşındaki Sofía, istikrarlı bir hayat, okula gitmek ve arkadaş edinmek ister. Dağlarda küçük bir kasaba olan Río Vivo'ya taşındıklarında ise sonunda istediğini elde edecektir. Ta ki, sudan gelen garip bir güç sahip olmak için çok uğraştığı normal ergen hayatını tehdit edene kadar. Aynı zamanda garip Fénix kardeşler de kasabaya gelir ve tüm yerlilerin dikkâtini çekerler. Sofía, ailesinin kardeşlere olan güvensizliğine rağmen ortanca kardeş Gael'in çekiciliğine kapılmaktan kurtulamaz ve derin bir bağ kurarlar. Kimliğini ve büyük gücünü keşfetmek Sofía'nın kendisini daha iyi anlamasına yardımcı olmanın yanı sıra bildiği her şeyi de sorgulamasına neden olarak, kendini ve tüm ailesini riske atmasına neden olur.