Babasının ani ölümünün ardından Lupe, Meksika'yı geride bırakır ve cenazesi için Kolombiya'ya gider. Orada, gizemli asistanı Noah ile tanışır ve onunla birlikte, Firavun olarak bilinen ünlü şarkıcı-söz yazarı babasına ne olduğu hakkındaki gerçeği araştırmak için bir televizyon yarışmasına girer.
Lupe 22 yaşındayken, Kolombiyalı ünlü şarkıcı-söz yazarı babasının öldüğünü öğrenince hayatı bir anda değişir. Kolombiya'ya vardığında Lupe, babasının asistanı ve gizemli bir karakter olan Noah ile tanışır. Lupe, Meksika'ya dönmek yerine, müzisyenin ölümünün bir kaza olmadığından şüphelendiği için kalmaya karar verir. Noah ile birlikte Kolombiya'nın Karayipler bölgesinde tehlike, gizem ve romantizm dolu bir müzikal maceraya başlar.