Epic Movie
Korkunç Bir Film’in en çatlak yazarlarından ikisi, dalga geçmek için gözlerine en büyük türü kestirdi: Büyük bütçeli, bol özel efektli ve gişe rekorları kıran Hollywood seri filmleri.
Farklı geçmişlere sahip bir grup talihsiz yetim çocuk bir araya gelip maceraya çıkarlar ve yolları özel bir çikolata fabrikasına düşer. Burada büyülü bir gardırobun içine düşen çocuklar kendilerini büyülü bir ülkede bulunca komik ve eğlenceli olaylar birbirini izler. Aralarında gösterişli bir korsanın ve büyücü çıraklarından oluşan bir çetenin de olduğu bir dizi renkli karakterle karşılaşan sakar grubumuz, büyücü çıraklarıyla el ele vererek Gnarnia’nın Beyaz Cadısı’nı alt etmeye çalışır ve komik durumlara düşer.