Nedimeler'in (Bridesmaids) yönetmeni Paul Feig'in bu aşırı komik komedisinde Sandra Bullock ve Melissa McCharty, bir zehir tacirini devirmek için bir araya gelen uyumsuz polisleri oynuyor.