Korku
Bekâr bir anne, Bay Crocket'in Dünyası adlı tuhaf bir çocuk programının VHS kasetiyle çocuğunu sakinleştirmenin yolunu bulduğunu düşünür. Ancak kasetin içinde daha karanlık, daha kanlı bir sır evlerini istila etmek için beklemektedir.