The First Omen
Klasik Omen filmlerinin öncesini anlatan bu psikolojik korku filminde, Amerikalı genç bir kadın, kiliseye hizmet etmek üzere Roma'ya gönderilir. Kısa süre sonra, inancını sorgulamasına neden olan bir karanlıkla yüzleşir ve kötülüğün vücut bulmasını amaçlayan korkunç bir komployu ortaya çıkarır.