Yetenekli Dr. Pol ile geçirilen muhteşem 200 bölüm! Doc, Charles ve Diane kamera önünde geçen yılları anarken siz de onlara eşlik edin.
Yetenekli Dr. Pol muhteşem bir dönüm noktasında - 200 bölüm! Son on yılın önemli anlarına göz atarken hatıralar geçidinde gezinin. Doc, Charles ve Diane bu unutulmaz anları sizinle birlikte izliyerek eğlenceye dahil oluyor! Ayrıca, serinin daha önce hiçbir yerde yayınlanmayan görüntülerini ilk siz izleyin.