Vahşi Yolculuk: Yellowstone
Eşsiz ve dudak uçuklatan güzellikteki Yellowstone adeta bir cennet fakat orada yaşayan hayvanlar için hayat o kadar da kolay değil. Hem kış hem de yazın hatırı sayılır derecede yakın plan çekilen Yellowstone'daki vahşi hayatı anlatan Vahşi Yolculuk: Yellowstone, dünyada eşi benzeri olmayan bir yerde bulunan doğanın ve hayvanların güzelliğini ve özünü gözler önüne seriyor.
Yellowstone'da kışın ateş ve buz birliktedir. Vahşi hayat, tipi ve yırtıcılarla karşı karşıyadır.