Gorongosa: Yeniden Doğan Cennet
Gorongosa Ulusal Parkı Afrika'nın Cenneti olarak biliniyordu, ancak savaş onu neredeyse yok ediyordu. Şimdi ise tarihteki en büyük yaban hayatı restorasyonuna ev sahipliği yapıyor.
Gorongosa Ulusal Parkı Afrika'nın Cenneti olarak biliniyordu, ancak 15 yıl süren savaş, et ve para için hayvanları neredeyse tamamen yok etti. Şimdi ise tarihteki en büyük yaban hayatı restorasyon çalışmasına sahne oluyor. Gorongosa'nın hikâyesi, alıngan bir dişi fil olan Mwana Nzo'nun yolculuğu üzerinden anlatılıyor. Savaşın yaraladığı Mwana ve ailesi, şimdi hayat dolu bir parkta yavaş yavaş huzura adapte oluyorlar.