Return to Las Sabinas
Gracia ve Paloma, babaları Emilio'ya bakmak için Las Sabinas'a geri döner. Gracia, artık Esther ile nişanlı olan çocukluk aşkı Miguel ile yeniden bir araya gelir. Paloma ailenin topraklarını devralır ve Emilio'ya korkunç bir sırrı söyleyen, köyle ilgili kötü bir planı olan toprak sahibi Paca Utrera ile anlaşmazlık yaşar. Genç Óscar tuhaf koşullar altında ölü bulunur. Manuela, Óscar'ın rahip olan kardeşi Álex'in yardımıyla cinayeti araştırmalıdır.
Molina kardeşler, babalarına bakmak için Manterana'ya döner. Gracia, Miguel ile bir araya gelir.
Gracia ile Miguel gençliklerini anımsar. Paca, Molina'larla konuşur. Paloma, Esther'i ziyaret eder.
Emilio'nun kulübesini toparlarken Miguel, Gracia'nın evliliği hakkındaki gerçeği öğrenir.
Gracia ve Paloma'nın geçmiş sorunlar yüzünden arası açılır. Manuela, Óscar'ın ölümünün yasını tutar.
Gracia onu Miguel'den uzaklaştıran nedenlerle yüzleşir ve onunla görüşüp görüşmeme üzerine düşünür.
Gracia, Miguel ile ilişkisiyle ilgili bir karar verir. Miguel, Paca'nın planlarını öğrenir.
Gracia ile Miguel duygularını kontrol edemezler ve Paloma, Manuela'ya yardım eder.
Paca'nın şantaj tehdidi Miguel ve Gracia'nın hayatlarında çarpıcı bir etki yaratır.
Miguel kendini içkiye verir. Gracia'nın Manterana'da kalacağı düşüncesine katlanamaz.
Amparo'nun Lucas ve Julia'yla ilgili planları vardır. Miguel, Esther'e saldıranı bulmak ister.