Aksiyon ve Macera, Animasyon
Efsane, uzun zaman önce, uzak bir diyarda cesaret ve dostluğun hikayesini anlatır. Disney'in Robin Hood'u ile heyecan verici bir maceraya, unutulmaz karakterler, akılda kalıcı müzik ve bolca kahkahaya hazır olun. Cesur Robin Hood, -güvenilir yoldaşı Küçük John ve sadık adamlarından oluşan çetesi ile birlikte- açgözlü Prens John'u alt etmek ve Sherwood Ormanı sakinlerine huzur bahşetmek için eğlenceli ve cüretkar kahramanlıktan bir diğerine koşar.