Mulan
Tamamen aksiyon ve şamata dolu karakterleri, ve eğlenceli hikâyesi ile Mulan; onur, cesaret ve ailenin önemini anlatıyor. Akıllı Mulan, geleneklerine bağlı toplumundaki insanlara kendi önemini kanıtlıyor. Erkek bir askerin kılığına girerek "Ping" ismiyle cesurca İmparatorluk Ordusu'nda babasının yerini alır. Eğlenceli gardiyan ejder Mushu ve şanslı bir çekirge olan Cri-Kee'nin yardımıyla Mulan savaşçı arkadaşlarının ve yürekli Yüzbaşı Shang'ın saygısını ve takdirini kazanmayı başarır. Mulan'ın maceraları onu en sonun zirve noktasına, İmparatorluk Sarayı'na kadar götürür. Burada ailesinin onuru, imparatorun ve tüm Çin'in kaderi artık onun ellerindedir.