Komedi, Animasyon
Herkesin sevgilisi, felaket eğitimli ortaokul öğrencisi Greg Heffley'nin, ailesi büyük bir kar fırtınasına hazırlanırken umutsuzca Noel Baba'nın yaramazlar listesinden çıkmak için çabaladığı komik ve içten bir tatil hikayesi.
Bu yıl kış tatili Greg Heffley için her zamankinden stresli geçiyor gibi. En yakın arkadaşı Rowley ile yanlışlıkla birinin malına zarar verdikten sonra, Greg Noel için o çok istediği hediyeyi alamayacağından endişe eder. Aksi gibi, kasabayı büyük bir kar fırtınası vurur ve aile günlerce dışarı çıkamaz. Noel bu kadar yaklaşmışken, Greg uslu durabilecek midir?