Saftirik Greg'in Günlüğü
Jeff Kinney'in çok satan kitabını temel alan bu aile filmi Greg'in, her çocuğun yaşamının en ürkütücü ve en utanç verici dönemi olan ortaokul yıllarını anlatıyor.
Eğlenceli ve çok satan kitap, bu komik aile komedisinde hayat buluyor! Greg Heffley büyük şeyler başaracak. Ama önce çocukluğun en korkunç ve en utanç verici deneyiminden sağ çıkmak zorunda! Etrafının kıllı ve çilli aptallarla ve el şakası seven zorbalarla dolu olduğunu düşününce bu pek de kolay olmayacak!