Good American Family
Başarısız bir evlat edinmenin üzüntüsünü yaşayan Barnett ailesi, ikinci bir şansa kavuşurlar.
Tek kalan Natalia, yeni koşulları ve insanların onunla ilgili görüşünü kabullenmek zorunda kalır.
Barnett ailesi Natalia'dan uzaklaştığını düşündüğünde, Dedektif Drysdale, Natalia davasını üstlenir.