Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke
Ünlü içerik üreticisi Ruby Franke, 2023'ün Ağustos ayında çocuk istismarı suçlamasıyla tutuklanır ve bu olay Amerika'nın en çok konuşulan haberlerinden biri hâline geliverir. Franke ailesinin YouTube kanalı yıllarca mutlu ve uyumlu bir aile hayatını gözler önüne sermiştir ve en popüler döneminde yaklaşık 3 milyon aboneye ulaşmıştır. Ancak mutlu görünen aileler aslında hiç de göründükleri gibi olmayabilir.
Ünlü içerik üreticisi Ruby Franke, 2023'ün Ağustos ayında çocuk istismarı suçlamasıyla tutuklanır ve bu olay Amerika'nın en çok konuşulan haberlerinden biri hâline geliverir. Franke ailesinin YouTube kanalı yıllarca mutlu ve uyumlu bir aile hayatını gözler önüne sermiştir ve en popüler döneminde yaklaşık 3 milyon aboneye ulaşmıştır. Ancak mutlu görünen aileler aslında hiç de göründükleri gibi olmayabilir. Ailedeki sorunlar gün yüzüne çıkmaya başlayınca, aile rehberlik için danışman Jodi Hildebrandt'a başvurur ancak çok geçmeden kendilerini bir kâbusun içinde buluverirler. Franke ailesinin evinde neler döndüğünü yalnızca onlar bilir. Franke ailesinin iki büyük çocuğu Shari ile Chad ve Ruby'nin eşi Kevin, yaşadıklarını ilk kez kamera önünde derinlemesine anlatırlar. Franke ailesine, arkadaşlarına komşularına ve Franke ailesinin YouTube kanalındaki daha önce hiç görülmemiş binlerce saatlik görüntülere özel erişimle Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke, sosyal medya tepkilerinin ötesine geçerek Ruby Franke davasının anlatılmamış arka planını keşfe çıkar. Bir aile trajedisi, bir büyüme hikâyesi ve çağımızda hayatını internette paylaşmanın tehlikelerini harmanlayan bir öykü olarak karşımıza çıkar.