The Hand that Rocks the Cradle
Annabella Sciorra, tüyler ürpertici bir gizli amaca sahip, görünüşte mükemmel bir dadı olan Peyton Flanders'ı işe aldığında, ailesi büyük tehlikeye giren meşgul bir eş, anne ve kariyer sahibi bir kadın Claire Bartel'i canlandırıyor.
Koltuklarınızdan kalkamayacağınız bu heyecanlı ve çok konuşulan gerilime hazır olun! Annabella Sciorra (Jungle Fever), tüyler ürpertici bir gizli amaca sahip, görünüşte mükemmel dadı Peyton Flanders’ı (Rebecca De Mornay - Risky Business) işe alınca ailesi ciddi şekilde tehlikeye giren, meşgul bir eş, anne ve iş kadını Claire Bartel’i canlandırıyor. Claire, Peyton’ın ölümcül intikam planını fark ettiğinde, kendisini ve ailesini kurtarmak için çok geç kalmış olabilir. Çok ilginç bir başlangıçtan, unutulmaz bir doruğa ulaştıran, eleştirmenlerden iyi yorumlar alan bu film, gerilim, ürperme ve sürprizlerin heyecan verici bir karışımını sunuyor!