Cold Creek Manor
Bir aile, bir zamanlar büyük bir malikane olan köhne bir eve taşınır. Evi yenilemeye başladıklarında, yeni evlerinin sırlar barındırdığını, korkunç bir geçmişi gizlediğini ve eski sakinlerinden kurtulamayabileceklerini keşfeder.
"Cold Creek Manor", heyecan dolu bir bekleyişte koltuğunuza tutunmanızı sağlayacak, yürek hoplatan bir gerilim filmi. Şehir hayatından, daha makul ve daha güvenli bir kırsal bölgeye kaçmak isteyen New York'lu Cooper Tilson, karısı Leah ve iki çocuğu, hala önceki ailenin eşyalarıyla dolu olan, eski köhne bir malikaneye taşınırlar. Eski sahibi ortaya çıktığında, burayı hayallerindeki eve dönüştürmeleri yaşayan bir kabusa dönüşür ve bir dizi korkunç olay onları malikanenin karanlık ve korkunç geçmişiyle ilgili ipuçları bulmak için tüyler ürpertici bir arayışa sürükler.