Agatha All Along
Kötü şöhretli Agatha Harkness, şüpheli bir gotik gencin onu kötü bir büyüden kurtarmasına yardım etmesinin ardından kendini güçsüz halde bulur. Gencin onu efsanevi Cadılar Yolu'na götürmesi için yalvarması Agatha'nın ilgisini çeker; bu yol, aşılabildiğinde cadıları ödüllendiren büyülü bir sınama yoludur. Agatha ve bu gizemli genç birlikte ümitsiz bir cadı meclisi kurar ve Yol'a çıkar.
Westview'da Dedektif Agnes'in araştırdığı cinayet, onu her şeyi değiştirecek bir yola sokacaktır.
Eski düşmanlar peşlerindeyken Agatha ve genç, Cadılar Yolu'nda yürümek için bir meclis toplar.
Düşmanlar yaklaşırken, meclis bir kanlı ayın ışığı altında, sonraki korkunç sınava doğru kaçar.