The Making of WandaVision
İzleyicileri bu çığır açan dizinin kamera arkasına davet eden Elizabeth Olsen, Paul Bettany ve daha fazlasına katılın.
İzleyicileri bu çığır açan dizinin kamera arkasına davet eden Elizabeth Olsen, Paul Bettany ve WandaVision'ın yaratıcı ekibine katılın. Klasik durum komedilerinden ilham alan prodüksiyonun şaşırtıcı konsepti nasıl şekilleniyor, öğrenin. Ekibin, televizyonun ilk yıllarında kullanılan çeşitli film yapım tekniklerini taklit etmek için nasıl çaba harcadıklarına tanık olun. Bölümün tamamını canlı yayında izleyici önünde gerçekleştirmenin zorluklarını ve benzeri olmayan sonuçlarını keşfedin. Teyonah Parris ve Kathryn Hahn gibi Marvel'a yeni gelen heyecan verici oyuncularla ve Kat Dennings ve Randall Park gibi geri dönen favorilerle zaman geçirin. ASSEMBLED: WandaVision'ın Yapımı, Marvel Stüdyoları'nın ilk ve tartışmasız en sıra dışı serisine kapsamlı bir bakış.