The Making of The Falcon and The Winter Soldier
Çığır açan bu yeni dizide, oyuncuların ve ekibin bu doğaüstü ve dünya turuna çıkaran aksiyonu nasıl çektiğini, Emily VanCamp'in Sharon Carter'ı ve Daniel Bruhl'un Zemo'su gibi en sevilen karakterleri nasıl geri getirdiğini öğrenecek, hayranların Marvel Sinematik Evreni'nden beklentilerini karşılayacak yeni karakterlerle tanışacaksınız.