Get a Horse!
Klasik elle çizilmiş animasyon tekniği ve son teknoloji, Walt Disney'in, Mickey'i seslendirdiği bu karşı konulmaz macerada buluşuyor.
Klasik elle çizilmiş animasyon tekniği ve son teknoloji, bu karşı konulmaz macerada buluşuyor. Mickey, Minnie ve arkadaşları müzikal bir saman vagonuna binerler, ancak Peg-Leg Pete külüstür arabasıyla onlardan bir adım önde olmaya çabalar. Walt Disney, Mickey'i kendi seslendiriyor.