Animasyon, Fantastik
Yemeğiyle ve güzel kuyruğuyla diğer kedilerle alay eden bencil kedi Lorenzo, gizemli bir sokak kedisinin büyü yaptığı kuyruğuyla savaşmak zorunda kalır.
Lorenzo, tangoya başlayan, yemeği ve güzel kuyruğuyla diğer kedilerle alay eden, bencil ve kibirli bir kedi hakkında bir hikaye. Gizemli bir sokak kedisi onun davranışlarını görür ve kibirli kedinin kuyruğuna büyü yaparak onu canlandırır. Kuyruk, kibirli kedi sonunda kuyruğundan kurtulmak zorunda kalana kadar, ona tangoda işkence etmeye ve onunla alay etmeye devam eder.