Animasyon, Müzikaller
Pied Piper, fareleri Hamelin Köyü'nden uzaklaştırır ancak belediye başkanı söz verdiği altınları ödemeyince, ebeveynleri cezalandırmak için köyün tüm çocuklarını bir dağdaki büyülü Mutluluk Bahçesi'ne çeker.