Flightplan
Kyle Pratt'in (Foster) altı yaşındaki kızı Julia, tasarımına yardım ettiği üst düzey teknoloji ürünü olan bir uçakla, 12.200 kilometre yükseklikte uçarken ardında hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolur.
Akademi ödüllü Jodie Foster, yürekleri hoplatan aksiyon gerilim filmi FLIGHTPLAN'de olağanüstü bir performans sergiliyor. Kyle Pratt'in (Foster) 6 yaşındaki kızı Julia, tasarımına yardım ettiği son teknoloji ürünü bir uçakla 12.200 kilometre yüksekte uçarken iz bırakmadan ortadan kaybolur. Peki, gerçekten öyle midir? Uçaktaki hiç kimse, Julia’nın uçağa bindiğine inanmaz. Çaresiz ve yalnız kalan Kyle, gizemi çözmek ve kızını kurtarmak için sadece kendi zekasına güvenebilir. APOLLO 13 ve AKIL OYUNLARI'nın yapımcısından FLIGHTPLAN, tüm uçuş boyunca sizi koltuğunuza bağlayacak yoğun ve gerilim dolu bir film.