Six Days, Seven Nights
Aksi ve kaba bir kargo pilotu ve sivri dilli bir New Yorklu, Tahiti'ye giden uçakları bir fırtınada düştükten sonra ıssız bir adada birlikte mahsur kalırlar. İkili, çabucak cennetin bütün tehlikelerini keşfetmeye başlarlar.
Quinn Harris, cennette karmaşık olmayan bir hayat süren, kaba bir havacıdır, hava şartlarından yıpranmış eski uçağıyla yük taşımacılığı yaptığı rahat yaşamından memnundur. Robin Monroe ile tanışana kadar, Quinn’in yaşamı tam istediği gibidir. Robin, nişanlısı Frank Martin’le birlikte tatilde olan, New Yorklu, sivri dilli ve hırslı bir dergi editörüdür. Beklenmedik bir editörlük işinin son teslim tarihi, Tahiti'de olmasını gerektirdiğinde, onu oraya götürmesi için gönülsüzce Quinn'e rüşvet verir. Fırtınada uçakları düşünce, kendilerini ıssız bir adada mahsur kalmış bulurlar. İki kazazede hiçbir tatil broşüründe bulunmayan bir dizi maceraya atılırken tehlike ve romantizm ortaya çıkar. Onlar, kimsenin yaşamadığı bir orman adasında birlikte mahsur kalmayı isteyecek son iki kişidir ve kimsenin romantik bir macera ile ilgili bir planı yoktur.