Connect 3, yeni ön grubunu bulmak için çok sevdikleri Camp Rock'a geri döner. Kamptakiler, bu yeri kapmak için tüm hünerlerini sergilemek zorundadır.
Connect 3, geri dönüş turnesinin ön grubunu kaybedince yeni bir yıldız keşfetmek için soluğu Camp Rock'ta alır. Kampçılar, hayranı oldukları grubun sahnesini paylaşma şansı için yarışırken gerilim tırmanır, dostluklar sınanır. Bu rekabet, beklenmedik ittifaklara, itiraflara ve aşklara gebedir.