Parental Guidance
Üç çocuklu beyaz yakalı ebeveynler, 10 gün boyunca baş başa uzaklaşma şansı bulduklarında, büyükbaba bebek bakıcılığına gelir ancak büyükanne ile ayrılık denemesi sürecinde olduklarını söylemez. Büyükbaba çocuklara bakmak için eski yöntemlere başvururken büyükanne gelir ve çocukların yardımıyla yeniden birleşirler.
Kararları vermeye alışkın olan geleneksel dede Artie (Billy Crystal), kendisi ve memnun etmeye hevesli karısı Diane (Bette Midler), A tipi helikopter ebeveynleri (Marisa Tomei, Tom Everett Scott) iş için gidince üç torununa bakıcılık yapmayı kabul ettiğinde, eşiyle buluşur. Ancak 21. yüzyılın sorunları, Artie ve Diane'in geleneksel katı kurallar yöntemi, bolca sevgi ve eski moda oyunlarla çatıştığında, bir aileyi bir arada tutan şeyin direnmek değil, değişmeyi öğrenmek olduğu ortaya çıkar.