Star Wars: Klonlar'ın Saldırısı
Senatör Padme Amidala’yı koruma görevi sırasında, genç Jedi öğrencisi Anakin Skywalker ona olan aşkını ve içindeki karanlık tarafı keşfeder. Galaksi son hızıyla büyük bir savaşa sürüklenirken, Obi-Wan Kenobi gizli bir klon ordusunu açığa çıkarır.
Star Wars Bölüm II - Klonlar'ın Saldırısı'nda Anakin Skywalker'ın dönüşüm tohumlarının kök salmasını ilk defa dijital ortamda izleyin. Naboo’nun işgalinden on yıl sonra, galaksi bir iç savaşın eşiğindedir. Binlerce güneş sistemi, eski bir Jedi olan Kont Dooku’nun önderliğinde, Galaksi Cumhuriyet’inden ayrılma tehditleri savurur. Naboo’nun eski kraliçesi Senatör Padmé Amidala’ya yapılan suikast girişiminin ardından, 20 yaşındaki Jedi öğrencisi Anakin Skywalker onu korumakla görevlendirilir. Koruma görevi sırasında, genç Jedi Anakin, Padmé’ye olan aşkının yanı sıra içindeki karanlık tarafı da keşfeder. Bir süre sonra Anakin, Padmé ve Obi-Wan Kenobi, kendilerini Ayrılıkçı Hareket’in ve Klon Savaşlarının başlangıcının tam ortasında bulur.