Lie to Me
"İnsan yalan dedektörü" olan, yani aldatmayı ele veren yüz ve beden dilini okumada uzman olan eski bir polis memuru hakkında dramatik bir dizi. Bir kadın klinik psikologla ortak olur ve özel soruşturma ve suç çözümü sunan bir ajans açar.