Savaşçı Viking Kraliçeler
Viking savaşçılarının hep erkek olduğu düşünülmüştür, ancak yeni keşifler bazı tahminlerimizi yeniden sorgulatıyor. Bilim insanı ve National Geographic Kaşifi Ella Al-Shamahi, seçkin kadın Viking savaşçılarının 1.000 yıldan uzun bir süre önce yaşadığına ve savaştığına dair kanıtlar bulmak için son teknolojiyi kullanarak bir arayışa giriyor.